سهی اندیش را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

گروه های حمایتی 

حمایت اجتماعی یکی از مهمترین شکلهای روابط اجتماعی است . تحقیقات نشان می دهند افرادی که از حمایت دیگران برخوردارند فشار روانی کمتری را در زندگی حس می کنند، و توانایی مقابله ای بهتری درمواجهه با مشکلات زندگی و بیماری ها از خود نشان می دهند.

طبیعت مراقبت و حمایت گروه ها به شرکت کنندگان اجازه می دهد مشکلات را در مراحل اولیه شناسایی و اثر آن را در زندگی روزمره خود به حداقل برسانند.

مرکز مشاوره سهی اندیش موقعیتی منحصر به فرد را برای صحبتی همدلانه فراهم می نماید.

 

چشم انداز ما:

مرکز مشاوره سهی اندیش تلاش می کند جامعه ای خلق کند تا افرادی که که نقص مهارت و یا اختلالاتی مثل افسردگیاضطراب و ... را تجربه می کنند درک شوند ، مورد حمایت قرار گیرند، و به طیف گسترده ای از گزینه های حمایت دسترسی داشته باشند.

 

هدف :

هدف این گروه گردهمایی و ارتباط افرادی با مشکل مشابه در یک گروه حمایتی است که بتوانند تجربه های خود را با یکدیگر در میان بگذارند، حمایت و راهنمایی را از همتایان خود دریافت کنند، مهارتهایی را برای مقابله بهتر با مسائل در خود پرورش دهند و نهایتا با همدلی و همفکری دنیای بهتری در درون و جهان هستی احساس کنند.

استراتژی :

سه رکن کار گروه حمایتی   اطلاعات ، آموزش، و حمایت است .

تلاش ما برآن است که اطلاع رسانی در مورد هر یک از ارکان گروه را از طریق مقالات وب سایت، و صفحه اینستاگرام، در برگزاری جلسات آنلاین حمایت و آموزش انجام دهیم.

شما به چه گروه های حمایتی ای احتیاج دارید؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

 

 

 

 مهناز مرادی" مشاور-زوج درمانگر"

مطالب و ویدئوهای ما را در صفحات اینستاگرام مرکز دنبال کنید

#sahiandish_moshavere