چاپ
دسته: مقالات
بازدید: 1365

چه در خانه کار کنید و چه در محل کار، کرونا احتمالا روش کار شما را تغییر داده است. ترس و اضطراب در مورد این بیماری جدید و دیگر احساسات شدید می تواند طاقت فرسا باشد ، و استرس در محل کار می تواند منجر به فرسودگی شود. چگونگی مقابله با این هیجانات و استرس می توانند بر سلامت شما، کسانی که از آنها مراقبت می کنید، محل کارتان و جامعه تان تاثیر بگذارد. در طی این همه گیری ، بسیار مهم است که نشانه های استرس را تشخیص دهید ، و برای ایجاد انعطاف پذیری ( تاب آوری) و مدیریت استرس شغلی گام بردارید ، و اگر نیاز به کمک دارید بدانید کجا مراجعه کنید.

نشانه های استرسی را که ممکن است تجربه کنید بشناسید:

آگاهی وحضور ذهن نسبت به خود در موقعیت های مختلف منجمله موقعیت شغلی می تواند کمک کند که نشانه های استرس را در خود ببینید و بتوانید به موقع وبه روش سازنده آنرا مدیریت کنید. موارد زیر نشانه هایی از استرس است :

فاکتورهای متداول مربوط به کار که می توانند باعث ایجاد استرس در طی همه گیری شوند:

 وقتی استرس با بیماری همه گیر که ذهن را درگیر می کند، مرتبط میشود، احتمالا لازم است به فاکتورهای استرس زای مرتبط با کار توجه کرد. عواملی مثل:

برای ایجاد انعطاف پذیری و مدیریت استرس شغلی این نکات را دنبال کنید.:

یکی از وظایفی که ما در قبال خود، خانواده و جامعه داریم، توانایی در مدریریت استرس شغلی و ایجاد انعطاف پذیری یا به عبارتی تاب آوری است. برای این کار می توان به فراخور حال از موارد زیر استفاده کرد.

 

 

 

 

 مهناز مرادی " مشاور- زوج درمانگر"

مطالب و ویدئوهای ما را در صفحه اینستاگرام مرکز دنبال کنید

#sahiandish_moshavere